Previous Tab
Next Tab

24.jaanuar paar nädalat

Nüüdseks on juba siin oldud paar nädalat ja Funboard Cup sai ka läbi Priidu osales ka aga kahjuks ei läinud nii hästi seekord, et oleks poodiumile pääsenud…Tuult ei olnud esimesed päevad üldse kohe mitte üldse ja tehti olematu tuulega race võistlusi, Priidu ei saanud startigi tal puudub selline varustus ja siis kergemad inimesed võistlesid oma [...]

Aaron Hadlow interview

Aaron Hadlow Interview @ CWC 2010

Today we continue again with the interviews from Last years CWC. Priidu gets to Interview the better freestyle kitesurfers on the planet. We kept the best for last. The interview with Aaron Hadlow. Enjoy!

ruben_lenten_interview

Ruben Lenten Interview @ CWC 2010

We continue with the interviews from Last years CWC. Priidu gets to Interview the better freestyle kitesurfers on the planet. Today we we present to you: Ruben Lenten

Brandon_Sheid_interview

Brandon Sheid Interview @ CWC 2010

Priidu gets to Interview the better freestyle kitesurfers on the planet. Today we have the interview with Brandon Sheid. Stay tuned with Getaway Freestyle Mag as we have more Interviews coming from that event!

Esimesed muljed…

Kui aus olla, siis olid mul Tyrgist vaid eelarvamused, mis t2iesti valeks osutusid. Mina kui loodusefriik, armusin Tyrgisse kohe. Kogu silmapiiril laiuvad m2ed, mida kohe tahtsin vallutama minna. K6rgeim tipp on Mount Ararat 5137 m. Kuna olen siin kokku kuu aega, siis yhe tipu vallutan kindlasti:P Ka Tyrgi kylalislahkus, toit ja v2ikesed lapsed leidsid koha [...]

Blogid

Leaving Tallinn

Priidu: Arriving Austraalia – kuidas meie esimesed nädalad mööduvad P&A

Dance of Colors on lõppenud, asjad koristatud, ärevust ainult pole. Kõik on paigas, käidud on piisavalt ja nüüd tuleb minna, mis siin enam närveerida. 18.00 paadi peale ja kruiis Rootsi. Oeh, ma ei mäletagi enam millal viimati kruiisiga sõitsin. Kolame natuke ringi, ostame paar vidinat, joon kolme eurost õlut, mis tundub eriti kallis ja teeme [...]

gokova-kiteboarding-alwayswindy16

madli: Gökova Türgi

Olen pikka aega eemal olnud, justkui hoiaks saladuses kui ideaalne võib olla üks kite spot – GÖKOVA! Selles loos tahangi teile selgeks teha, millest olete siiani ilma jäänud… Kui kolm aastat tagasi oli Gökova rand vaid kohalike päralt, siis nüüd võib siin näha igast rahvusest lohetajaid. Populaarsus kasvab iga aastaga, järjest rohkem prorider’eid käib siin [...]

Kerli: KTE Austria

Jõudsime kohale paar päeva varem ja tutvusime kohaga. Koht tundus surfari õudusunenäona. Selleks, et merele saada peab maksma randa minemise tasu 3.50 euri. Kui soovid surfata, siis pead maksma 8 euri. Kui soovid autoga parkida, seal ööbida ja surfata, siis meie perele oleks kõik kokku läinud maksma 30 euri päev. Ühesõnaga hakkasime otsima turvaauke, et [...]

Kerli: Sitsiilia kokkuvõte ja video

Oma kolmanda treeninghooaja veetsime perega Sitsiilias. Lo Stagnone, Mazara del Vallo ja Marausa rannad on väga head nii race kui freestyle harjutamiseks. Kahjuks oli talv seekord erakordselt külm ja freestyle’i sain harjutada peamiselt alates märtsist. Detsembrist veebruari lõpuni olin vees kahe pika kalipsoga ja peamiselt sõtsin race trenne ja harjutasin vanu freestyle trikke, et mitte [...]

DCIM100GOPRO

Priidu: Tripi 2 järgmist päeva, Dumagete, taifuuni piirkond ja Annetti sünnipäev

Järgmisel päeval oli siis minul sünnipäev ja sain 24…aiaii…Peab vist hakkama suureks kasvama, aga mitte veel! Magasime sisse ja sõime. Siis läksime linna laenutasime rolleri kaheks päevaks ja maksime selle eest 650 pesot kokku. Mis on väga okey hind, Boracayl maksab 1 päev 1500 pesot. Nii, et olime sellise hinnaga väga rahul. Sõitsime ringi ja [...]

Priidu: RE:WIND @ BORACAY with PRIIDU NULL 2012

Siit tuleb väike videomoodustis, mis on just valmis saanud 3 kuu materjalidest! Head vaatamist!

Priidu: Carabao Surftrip veebruaris VIDEO

Käisime poistega veebruaris Boracay saarelt Carabao saarele lohedega. Kuskil 20 km või rohkema pikkune tripp, mis kestis mõned tunnid. Priidu, Villem, Erki ja Asko olid osatäitjad, filmisime GoProga. Saare taga käisime Villemigi kahekesi, sest teised olid juba tagasiteed alustanud. Palju palju värisevat materjali, millest nüüd 2 minutit kokku sai tulistatud. https://www.youtube.com/watch?v=wvl71kZCtvw&feature=youtu.be

Priidu: Tripime Filipiinidel ( 2 esimest päeva )

06.01 kell heliseb. Õues on juba valge, kuked on juba paar tundi kirenud, aga uni ei taha silmast lahkuda. Vihma sajab. Viin paar meie asja kooli, et ei peaks halbu üllatusi pärast kogeda. Asjad pakitud, seljakotid selga ja hakkame lompide vahelt peatee poole liikuma. Traikaga sadamasse 80 pesot, sadamast laevaga 15minutit üle lahe ja kohe [...]